نویسنده = محمدی، مهدی
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا

دوره 28، شماره 3، آذر 1401، صفحه 199-295

10.52547/irphe.28.3.199

قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مریم صفری؛ فاطمه میرغفاری


بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان

دوره 20، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 101-122

مهدی محمدی؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ ندا ناظم نژاد